Ο, τι χρειάζεσαι

  • Μεγάλο χαρτί

  • Επιλογή βαφής

  • Δύο ή τρεις βούρτσες διαφορετικού μεγέθους

  • Ένα κομμάτι μουσικής ή τραγουδιού που απολαμβάνετε εσείς ή το παιδί σας (κατά προτίμηση αυτό αλλάζει στο ρυθμό ή / και στο γήπεδο)

Οφέλη

  • Η σχεδίαση γραμμών και κύκλων βελτιώνει τις ακαθάριστες κινητικές δεξιότητες

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ακρόασης, διάκριση μεταξύ διαφορετικών ήχων

Η εμπειρία

Ξεκινήστε ρωτώντας το παιδί σας εάν υπάρχει ένα κομμάτι μουσικής ή ενός τραγουδιού που θα ήθελε να ακούσει ή επιλέξτε ένα και στη συνέχεια το φορέστε. Ακούστε και βουλήστε ή τραγουδήστε μαζί. Ενθαρρύνετε το παιδί σας να κάνει το ίδιο. 

Ρωτήστε τους αν θα ήθελαν να κάνουν κάποια ζωγραφική μαζί σας, ενώ ακούτε τη μουσική / τραγούδι. Ενθαρρύνετε τους να σας βοηθήσουν να προετοιμάσετε τον καμβά - είτε στο πάτωμα είτε στο τραπέζι, καλύπτοντας τον επιλεγμένο χώρο με χαρτί και ασφαλίζοντας με ταινία. Ζητήστε από το παιδί σας να σας δώσει τα πινέλα - τι παρατηρεί γι 'αυτά; Τι είναι το ίδιο και τι διαφορετικό; Επιλέξτε τα χρώματα μαζί - μιλήστε για τα χρώματα. Βεβαιωθείτε ότι η μουσική που έχετε επιλέξει παίζει και ενθαρρύνετε το παιδί σας να ζωγραφίσει τη μουσική και να διασκεδάσετε μόνοι σας. 

Μιλήστε για το πινέλο που επιλέξατε και ποια επέλεξαν. Περιγράψτε τι κάνετε όταν αλλάζει ο ρυθμός ή όταν αλλάζει το γήπεδο, π.χ. «Όταν η μουσική γίνεται πιο γρήγορη, ζωγραφίζω πιο γρήγορα» ή «Όταν η μουσική ακούγεται υψηλή, ζωγραφίζω πολύ μικρή». Ενθαρρύνετε το παιδί σας να κάνει το ίδιο - ρωτήστε τι μπορεί να ακούσει και πώς το κάνει να θέλει να ζωγραφίσει. 

Θυμηθείτε να επιστρέψετε μαζί και να θαυμάσετε το έργο τέχνης σας - ζητήστε τους να σας πουν για το τι έχουν κάνει. Κρατήστε το για άλλη μια μέρα και κοιτάξτε ξανά ενώ ακούτε τη μουσική. Μπορείτε να ταιριάξετε τα σημάδια με αυτό που ακούτε;