«Η καλύτερη τάξη οροφή έχει μόνο τον ουρανό»                                                

Η έννοια της υπαίθριας τάξης βασίζεται στο ότι τα παιδιά μαθαίνουν παντού και όλη την ώρα. 
Τα παιδιά χρειάζονται μια ευρεία ποικιλία μαθησιακών εμπειριών και ερεθισμάτων σε τομείς όπως οι αδρές και λεπτές κινητικές δεξιότητες, κοινωνική, συναισθηματική ανάπτυξη, η γλωσσική ανάπτυξη και η δημιουργική έκφραση.
Οι περισσότερες δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν σε εσωτερικούς χώρους μπορούν να γίνουν και σε εξωτερικούς χώρους.
Ο εξωτερικός χώρος του Kifissia's Internationl School προσφέρει ισορροπία φύσης, πολιτισμού, και αθλητικών εγκαταστάσεων.
Τα παιδιά συχνά μπορούν να ξεκινήσουν σε αυτόν τον σωστά σχεδιασμένο ασφαλή χώρο εμπνευσμένο από το Reggio, τις δικές τους μαθησιακές  δραστηριότητες, με εκπαιδευτικούς έτοιμους να στηρίξουν τις νέες εμπειρίες τους και να βιώνουν τη φύση με όλα τα πλεονεκτήματα του φυσικού, του ψυχολογικού, και του γνωστικού τρόπου.

Φυσικός:

  • Αύξηση της φυσικής ανάπτυξης, της ικανότητας και της δραστηριότητας

  • Δημιουργία προτύπων για έναν ενεργό, υγιεινό τρόπο ζωής

  • Τα παιδιά αναπνέουν καθαρό αέρα και βρίσκονται σε ένα χαλαρωτικό περιβάλλον.

Γνωστικός:

  • Ισχυρότερη γλώσσα, επίλυση προβλημάτων και δεξιότητες επικοινωνίας μέσω έργων και ομαδικής δραστηριότητας

  • Ανάπτυξη ενδιαφέροντος για την επιστήμη και τα μαθηματικά μέσω της σύνδεσης με τη φύση

  • Προώθηση της μάθησης μέσω ατομικής ενεργοποίησης, ελέγχου και προσωπικής ευθύνης

Ψυχολογικός:

  • Πιο ευτυχισμένος, πιο ήρεμος

  • Υψηλότερη, πιο θετική αυτοεκτίμηση

  • Αποτελεσματική οικοδόμηση σχέσεων σε ένα συνεργατικό, μη ανταγωνιστικό περιβάλλον.

«Τίποτα χωρίς παιχνίδι!!!»

Το εκπαιδευτικό σύστημα του Reggio Emilia είναι βασισμένο:

 

  • Στην πολύπλευρη προσέγγιση εκπαίδευσης του παιδιού.

 

  • Σ΄ ένα προσεκτικά οργανωμένο περιβάλλον με πολλά ερεθίσματα που ενθαρρύνει τα παιδιά να μάθουν με ποικίλους τρόπους

 

  • Ο εκπαιδευτικός έχει ρόλο παρατηρητή, συντονιστή, εμψυχωτή, συνεργάτη, καθοδηγητή στην ανακάλυψη και στην κατάκτηση της γνώσης.

 

  • Τα παιδιά ενθαρρύνονται να ερευνούν, να παρατηρούν,να αναζητούν, να καταγράφουν, να σκέφτονται και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους.

 

  • Τα μέλη της κοινότητας συμμετέχουν ενεργά. Για να απολαύσουν τη διαδικασία της μάθησης και τις εργασίες.

 

  • Τα παιδιά, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί έχουν  ισχυρή σχέση μεταξύ τους.

 

  • Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από την έρευνα και την εξερεύνηση.

 

  • Κάθε παιδί θεωρείται μοναδικό, ο πρωταγωνιστής στην ανάπτυξή του και αποτελεί ενεργό μέλος της ομάδα του.

 

«Το καθήκον μας, ... είναι να βοηθήσουμε τα παιδιά να ανεβαίνουν τα δικά τους βουνά, όσο το  δυνατόν ψηλότερα».                                                    

                                                    Loris Malaguzzi

​2-Year Old Preschool Class

 

Εμπνευσμένοι από την προσέγγιση του Reggio Emilia οι εκπαιδευτικοί του KIS διευκολύνουν  την ομαλή προσαρμογή σ' ένα φιλικό και οικογενειακό περιβάλλον.
Απόκτηση εμπειριών από το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Ανάπτυξη της ικανότητας λεκτικής και μη επικοινωνίας, καλλιέργεια του λόγου.
Αυτοεξυπηρέτηση.
Κατανόηση βασικών εννοιών (χώρου, χρόνου, ποσοτήτων, μεγεθών).
Ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης.
Παρακολούθηση κουκλοθεάτρου, θεατρικών παραστάσεων.
Ομαδικό παιχνίδι και ομαδικές δραστηριότητες με στόχο τη κοινωνικοποίηση του παιδιού.
Ψυχοκινητική εξέλιξη του παιδιού μέσα από δραστηριότητες δημιουργίας και έκφρασης (γυμναστική, δραματική τέχνη, εικαστικά).

​3-Year Old Preschool Class

Το KIS συνεργάζεται στενά με τους γονείς και δημιουργεί προγράμματα σπουδών από τα ίδια τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τα βυθίζουν στις χαρές της ανακάλυψης.

Το reggio inspired εκπαιδευτικό πρόγραμμα του KIS παρακολουθεί στενά τις αναπτυξιακές φάσεις της πρώιμης παιδικής ηλικίας, με στόχο την καλλιέργεια μιας δια βίου μάθησης της μάθησης.

Παρέχονται στα παιδιά ευκαιρίες και προκλήσεις για αυτοδιευθυνόμενη έρευνα καθώς και συνεργασία με τους συνομηλίκους τους.

4-Transitional Kindergarten Class

 

Ο στόχος είναι να διδάσκουμε στα παιδιά "πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται"να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες τους με έμφαση στη καλλιέργεια της δυνατότητας συνεργασίας.
Ατομικό και ομαδικό παιχνίδι.
Ατομική και ομαδική εργασία.
Εμπλοκή σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες, θεατρικό παιχνίδι, μουσική.
Γνωριμία με διαφορετικά υλικά.
Παραμύθια, διηγήσεις, θεατρικό παιχνίδι.
Άσκηση της σκέψης - Εμπλουτισμός λεξιλογίου αγγλικού, ελληνικού. 
Ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού στο ψυχοκινητικό, κοινωνικό-συναισθηματικό, αισθητικό νοητικό και στον τομέα των δεξιοτήτων.
Εισαγωγή του παιδιού στις βασικές προ-αναγνωστικές, προ-γραφικές και προ-μαθηματικές διαδικασίες και έννοιες.
Μουσικοκινητική αγωγή

.

5-Kindergarten Class

 

Ως γονείς και εκπαιδευτικοί πιστεύουμε ότι κάθε παιδί είναι ξεχωριστό, μοναδικό και διαφορετικό από το άλλο. έτσι είναι και ο τρόπος που εργάζεται.Το παιχνίδι επιτρέπει στα παιδιά μας να ερευνούν τον κόσμο γύρω μας και να τον κατανοούν
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μέσα από τον βιωματικό τρόπο εκπαίδευσης αρχίζουν να κάνουν συσχετίσεις μεταξύ των γνώσεών τους και να τις αναπτύσσουν ακόμα πιο πολύ.
Ανάπτυξη της σκέψης, ενεργοποίηση της νοημοσύνης και ανάπτυξη της αντιληπτικής ικανότητας.
Ανάπτυξη της επιχειρηματολογίας/διατύπωση ερωτημάτων, υποθέσεων, προβλέψεων.
Συμμετοχή σε παιχνίδια με κανόνες.
Πειραματισμός, ανακάλυψη και διερεύνηση της γνώσης.
Ενθάρρυνση της δημιουργικότητας.
Καλλιέργεια συνεργασίας - ομαδικότητας.
Ανάπτυξη λογικομαθηματικής σκέψης.
Αισθητική καλλιέργεια.
Θεατρικό παιχνίδι.
Επαφή με τις νέες τεχνολογίες.
Φυσικές επιστήμες και πείραμα (βύθιση-πλεύση, σκιά, κ.α.).
Συμμετοχή σε εκπαιδευτικές εκδρομές (μουσεία, θέατρα κ.ά.)
Μουσικοκινητική αγωγή
Προετοιμασία για το δημοτικό.

.